zondag 26 juli 2015

Koe à la Liz

Voor onze jarige zoon had ik zoals ieder jaar een kaart gemaakt met een koe en haar ingekleurd à`la Liz
 
 
Op een witte basiskaart DP van Docrafts-Capsule Collection gebruikt, lekker vrolijk papier in de kleuren waar ik de koe mee ingekleurd heb. De koe is een stempel van High Hopes en heb ik uitgezocht toen ik daar een challenge gewonnen had. Ze is ingekleurd met Distress markers. Ik heb de sketch van Creaine Challenge #50 gebruikt. Tekst stempel is van Family stempels. Knoopjes komen uit de voorraaddoos en ik heb er scrappersflos door gehaald. Verder nog 2 vlinders om het af te maken.

18 opmerkingen:

Creaine zei

wat een super geinig kaartje! Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Creaine. Succes.
groetjes van Ine

Giny zei

Wat een lekker vrolijk kaartje.
Mooi ingekleurd.

Lieve groet Giny

Liz McGuire, zei

Gorgeous, bright card, love it! Liz x

Margreet zei

Wat een superleuke koe en zo geinig ingekleurd....toppie kaart!
Wij zijn trouwens in Basel niet in de haven geweest...had ik geweten dat jullie daar lagen, dan had ik wsch wel een poging gewaagd!
xxx Margreet

Cheri Burry zei

I love hoe you coloured the cow! Super cute card! Thanks for playing along with us over at High Hopes Stamps in our current Challenge!

Nancy Soetaert zei

Tof deze kleurrijke koe op je kleurrijke kaartje!
groetjes, nancy

Jantine zei

Wat gaaf...
Groetjes
Jantine

Diny zei

Wat een prachtig ....kleurrijk kaartje is het geworden Jose....knap gedaan!
Van harte gefeliciteerd met je zoon zijn verjaardag.
Groetjes Diny

Engelchen zei

wat een prachtige kaart :)
Dank je wel voor je deelname aan creaines challenge.
Groetjes Geesje
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

Anoniem zei

Vrolijk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Marjan zei

Wat leuk zo met die bont gekleurde koe en alle stippen, heel vrolijk kaartje José!

Marja Sch zei

Wat leuk Josè echt weer eens iets heel anders zo n hippe koe. Natuurlijk nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon. Groetjes Marja

Unknown zei

Wat een heerlijke vrolijke kaart. Super leuk

Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Creaine Challenges, en veel succes!

Groetjes karin xx

Nat zei

such a fun design, totally makes me smile!! :) Thanks for playing along in this months challenge over at High Hopes Stamps :) !!!

Donna Rudy zei

Oh my goodness - I love how you coloured the cow! Such a fun card! Thank you for joining our challenge at High Hopes Stamps!

Lacey Stephens zei

What a colorful cow! So cute! Thanks for playing along with the High Hopes Challenges.

Angelique zei

Wat een superleuke, vrolijke kaart heb je voor je zoon gemaakt, nog gefeliciteerd met zn verjaardag. Je vintagekaart is echt prachtig.
groetjes Angelique

Bernadet zei

Wat is dit een ontzettend leuke kaart José!!