donderdag 26 maart 2015

52 Weeks to Christmas

Voor week 13 van 52 Weeks to Christmas heb ik onderstaande kaart klaar staan. Ik wil haar als tweede kaart mee laten doen aan  Liftchallenge 83. Ik vond het werken op kraft met de embossing techniek en inkleuren zo leuk dat ik er nog maar een kaart mee heb gemaakt.
 
 
De kraftkaart heb ik op een rode basis geplakt en met Versamark en witte Artemio embossing poeder bewerkt. De stempel is van Penny Black en heb ik ingekleurd met Derwent potloden. De rand van de muts en de pompoen heb ik met glitterpoeder ingevuld. De dooddlerand heb ik met de Versamarker en embossingpoeder gemaakt, de tekst stempel is van Marianne Design.

21 opmerkingen:

Giny zei

Wat een grappig kerstkaartje, Jose.
Leuk gedaan.

Lieve groet Giny

Epie zei

Mooi gemaakt hoor José .

Liefs van Epie

Diny zei

Wat leuk gedaan Jose....meer heeft dit kaartje niet nodig.
Groetjes Diny

Margo zei

Wat een geweldige stempel ! Erg leuke kaart !
Groetjes
Margo

Suzan zei

Prachtige kerstkaart! Super!
Groetjes Suzan

!neke zei

Hij is super leuk !
groetjes Ineke

Nancy Soetaert zei

Wat een leuke kerstkaart José!
groetjes, Nancy

Marja Sch zei

Ook deze is weer zo leuk. Gr Marja

Miss Freubelstorm zei

Mooie kaart. Leuk dat je meedoet met de Kaartjes-Inspiratie-Challenge.
Groetjes Esther

Marijke zei

Een heel leuke kerstkaart. Grappig die eend met zijn muts op. Bedankt dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Angelique zei

Dit is een superleuke kaart, hij bracht gelijk een lach op mijn gezicht.
Groetjes Angelique

Shirley-Anne zei

Fabulous colouring on Kraft for this fun card . Thanks for sharing on Christmas Card Challenges

Lia zei

Wow, wat komt deze stempel mooi uit op Kraft!
Lia, DT 52 weeks....

Janine zei

Mooie kaart, erg leuke stempel!
Bedankt voor het meedoen met 52WTC
Groetjes, Janine
http://janinescreaties.blogspot.nl/

Inkyfingers zei

What a fabulous and fun card. It has left me with a big smile on my face!
Thanks so much for sharing with us at Christmas Card Challenges and I hope to see you again soon.
Hugs
Carol x

Marjan zei

Supercute en heel gaaf! En leuk dat dat je nog een tweede kaart instuurt, dank je wel José. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

Annemie zei

Hallo José,
ik loop een paar dagen achter en heb daarom enkele kaarten gemist.
Wauw zeg, wat een prachtige kaarten heb je gemaakt! Heel mooie creaties...

Lieve groeten en fijn weekend,
Anemie.

Hazel zei

Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 221 and also CCAYR March challenge - you could also enter this into my CHNC challenge extra for March - I'd love to see it there too. x

Cornelie zei

koddig, dat was het eerste wat ik dacht toen ik dat eendje zag! Erg leuk en wederom een mooie lift. Bedankt José!

martine zei

Hoi Jose
wat een super leuk kaartje ook eens op het gemak al jou mooie creaties bewonderd
super mooi gemaakt allemaal
fijne avond liefs van martine

Cyndie zei

I adore the duck, what a fabulous card!