donderdag 22 januari 2015

Beterschap

Met de sketch van Cheerful Sketches Challenge 20 heb ik onderstaande kaart gemaakt.
 
 
Het cardstock is van Papicolor en DP is een paperpad van BoBunny-Hello Sunshine Collection. Het zijn lekkere vrolijke kleurtjes om iemand op te beuren. Stempels zijn van Magnolia en heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Ik heb zelf een beetje met de stempel geknutseld, zien jullie wat ik eraan veranderd heb? Ze zijn geplaatst op ovalen die ik met mallen van Nestabilities uitgesneden heb. Het tekst ticket heb ik zelf gemaakt. De bloemetjes heb ik met een pons in 2 verschillende maten gemaakt en in het midden heb ik een rhine stones geplakt, net als linksboven. De dwarsrand heb ik met een graspons van Martha Stewart gemaakt en de takjes zijn een mal van Crealies.
 

15 opmerkingen:

Nelleke zei

Leuke en vrolijke kaart. Prachtig. Groeten, Nelleke

jacinta's hobbyhoekje zei

Een leuk en vrolijk kaartje daar knap je snel van op
gr jacinta

marja kenter zei

Wat een leuke, vrolijke kaart. Echt een opkikker! Fijn weekend en groetjes Marja

Annemie zei

Hallo José,
wie deze mooie, vrolijke kaart krijgt zal zich onmiddellijk stukken beter voelen...
Heel mooie creatie!

Lieve groeten, Annemie.

Bernadet zei

Supermooie kaart Jose.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap.... Succes!!

Bernadet zei

En ook heel veel geluk bij onze challenge bij Cheerful Sketches Jose!!

Marieke zei

Wat een super vrolijk kaartje, zo wordt iemand wel snel beter denk ik, al is het maar omdat het een lach op je gezicht geeft bij het aanzien. Bedankt voor het meespelen bij het Cheerful Sketches Challenge Blog.

Groet,
Marieke

Marja Sch zei

Een super leuke kaart en hij staat hier lekker op de kast mooi te wezen. Ook bedankt namens Peter hij vindt hem heel leuk. Gelukkig gaat het steeds beter met zijn arm. Gr Marja

Tinie zei

Leuke stippen en strepen op je vrolijke kaartje, José!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
Groetjes Tinie

Marjoleine zei

Hij is leuk geworden José! Dank je wel voor het meedoen met onze challenge op Cheerful Sketches!

Liefs,
Marjoleine (DT)

Creaine zei

wat een mooie stoere kaart! Succes met de challenge bij Cheerful Sketches.
groetjes van Ine
http://creaine-challenges.blogspot.nl/

Engelchen zei

prachtige kaart. Echt een beterschapskaartje.
Dank je wel voor je deelname aan Cheerful sketches.
Groetjes Geesje (DT)

Marjanne zei

superlief ! daar krijg je zo'n grote smile van en dat is het beste medicijn hè

Margreet zei

wat een gaaf kaartje heb je gemaakt met onze schets...dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
xxx Margreet

Ellen zei

Wat een leuke stippen en strepen-kaart! Bedankt voor je deelname aan Cards & Scrap.
Groet Ellen