donderdag 8 januari 2015

52 weeks to Christmas

Allereerst wil ik Marleen en Janneke welkom heten als nieuwe volgers van mijn blog
 
En dan de kaart voor week 2 van 52 Weeks to Christmas. Het is weer op het nippertje, we hebben vandaag in Frankrijk gevaren en daar heb ik geen internet verbinding, maar nu liggen we op het drielanden punt met de grens van Frankrijk, Duitsland en Zwitserland, waar ik via onze Duitse kaart in kan loggen. Ik zal waarschijnlijk dus meerdere keren af moeten haken omdat ik niet op donderdag kan plaatsen.
Ik heb deze week weer gekozen voor een vintage kaart.
 
 
Het cardstock is van Bazzill en DP van Maja Design-Gammaldags Jul, het plaatje komt van internet en is op een mal van Joy geplakt. Hier achter is nog een halve kerstboom te zien van Marianne Design. Tekststempel heb ik ooit bij de kerstzegels gekregen. De witte takjes zijn met een pons van Martha Stewart gemaakt en de bloemetjes heb ik bij DoeaDing gekocht, net als de witte pareltjes.
De sketch die ik gebruikt heb komt van de Crazy Meiden Club.

13 opmerkingen:

Diny zei

Prachtige kerstkaart Jose....ik had een heleboel van je gemist....maar ik ben er weer!

Groetjes Diny

Hazel zei

Beautiful vintage card. Thank you for sharing your lovely crafting for my CHNC challenge extra for January and for our CCAYR January challenge, Hazel, DT - hope to see you again soon x

Shirley-Anne zei

EXQUISITE creation .
Beautiful vintage image die cut frame and embellishing .
Thanks for sharing on Christmas Card Challenges Blog

Epie zei

Hallo José ,
Mooie kerstkaart heb je gemaakt met prachtig plaatje en mooi bruin ,wit.
Bedankt voor je deelname aan 52 weeks to Christmas en een fijne dag.

Groetjess Epie DT

Annemie zei

Hallo José,
een heel leuke kerstkaart, mooie kleuren.
Ik heb mij ook lid gemaakt van de 52 weeks blog... maar heb al de eerste week gemist :-(

Lieve groeten, Annemie.

marja kenter zei

Dit is een hele mooie kaart geworden.
Groetjes Marja

Ingrid Reyners zei

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt José. Kan je je bericht niet van tevoren inplannen? Ik doe dat bijna altijd, dus je kan echt al een hele tijd van tevoren je berichten inplannen. Bedankt dat je weer met ons mee doet bij 52 weeks to"..."groetjes Ingrid

Marleen zei

Geweldig mooie kaart José!
Vast een fijn weekend en lieve groetjes, Marleen

Tineke van der Linden zei

Wauw, wat een schitterende vintagekaart José!!
Groetjes Tineke

Margaret zei

What a beautiful vintage card, I so love the lacy frame around the image.
Thank you for entering it in January CHNC challenge extra. Hope to see again soon.
Hugs
Margaret M DT

Inkyfingers zei

What a beautiful, intricate card - so lovely!
Thanks for joining us at Christmas Card Challenges.
Hugs
Carol x

Leni zei

Hallo José,
wat een mooie kaart..hier hou ik van hoor!!
Groetjes Leni

flossbite zei

Gorgeous card, love it! Thanks so much for joining us at Crafty Hazel Nuts this month.
Hugs
Fiona x DT