zondag 6 april 2014

Zeg het met bloemen!

Hebben jullie dat nu ook, zoveel restjes papier? Ik neem me steeds voor eerst die oude papiertjes op te maken voor ik nieuwe koop, maar het blijft steeds bij voornemens, ik kan de verleiding niet weerstaan als ik in een hobbywinkel ben en die leuke paperpads en nieuwe lijnen uitgestald zie liggen. Vandaag toch maar weer een hele oude cardkit gebruikt die ik onder in de doos vond.
 

Het cardstock is van CoreColor en DP van Basic Grey-Euphoria. De rand is gemaakt met de Fiskars randpons, de fasteners en swirls zijn QuicKutz stansen, tekst is gemaakt met de Cricut, bloemen zijn van Prima Flowers en de knoop is uit eigen voorraad.
 
 
De stempel is een High Hope-Sunday's Best en heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Ze is uitgesneden met Nestabilities.
 
 
De tekst is geprint en staat in een stans van QuicKutz
 
 
 

11 opmerkingen:

Kristine Reynolds zei

Beautiful card! Thanks for joining the High Hopes Anything goes challenge!

Marjanne zei

Ja ik weet er alles van! En toch ook weer wat papier gekocht dit weekend. .. maar i probeer ook zoveel mogelijk oud papier op te maken. Dit is een heel leuk vrolijk kaartje! Ik wens je een fijne dag en een goed begin van de week.

Dicky zei

Geweldig José, je weet hoe ik hou van restjes opmaken. Kaart is super geworden, leuk model is dat

debby4000 zei

Oh such a gorgeous and cute card.
luv
Debby

marja kenter zei

Lieve kaart met mooie kleuren.
Fijne dag en groetjes Marja

Marjan zei

ja, dat herken ik wel. Ik heb ook nog veel papiertjes liggen, maar dat komt ook omdat ik van een heleboel blokjes niet alles leuk vind. vandaar dat ik nu vaker digipapier print. In ieder geval is jouw kaart heel mooi, prachtige kleuren ook!

Marja Sch zei

Super leuk papier zeg en heel mooi gedaan. Gr Marja

Tineke van der Linden zei

Ehm...ik herken je probleem ook... het is ook zo verleidelijk hè?
Je kaart is prachtig.
Groetjes Tineke

Lacey Stephens zei

Such a cute card. Thanks for joining us at the High Hopes Challenges. A new challenge started today: Anything that Hops. We hope you will play along again soon!
~Lacey
www.stampandcreate.com
High Hopes Lead Designer

Tineke zei

mooie, vrolijke kaart José en idd hier ook giga veel papier nog liggen.

Liefs Tineke

Dina zei

wat een prachtige dingen heb je weer gemaakt mooi