woensdag 12 februari 2014

Liftchallenge

Voor deze kaart heb ik me laten inspireren door een clubmaatje wat het logo van een bekende bierbrouwer op haar kaart had gebruikt en aangezien ik wat met bierdoppen heb, heb ik die gebruikt samen met de bekende kleuren en andere elementen.
 
 
Het cardstock is van Bazzill, het sterren DP is van Maja Design-LIFE by the SEA, het groene DP van My Minds Eye-REMARKABLE. Letters en sterren heb ik uitgesneden met de Cricut, bierdop en touwtje zijn uit eigen voorraad. Ik heb voor deze gelegenheid de naaimachine maar weer eens op tafel gezet en meteen het nodige verstelwerk gedaan.
 
 
De te liften kaart van Betsy Veldman
 


 
 

7 opmerkingen:

Marjan zei

Super origineel, José! Erg leuk staat die bierdop er op i.p.v. een knoop. Leuke kleuren, gave kaart! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

Annemie zei

Heel leuke kaart José!
Origineel met het bierdopje en ik vind de
kleuren heel mooi.

Lieve groeten, Annemie.

Tineke van der Linden zei

Wat een superleuke kaart! Gaaf met de bierdop.
Groetjes Tineke

Monie zei

Wat een leuke kaarten José! De bierkaart vind ik echt goed gedaan met de dop. Groetjes van Monie

Nadine zei

Wat ben je weer origineel uit de hoek gekomen Jose! Je kaart is super stoer. Proost! Bedankt voor het meedoen!

Marja Sch zei

Echt super leuk gedaan. Gr Marja

Cornelie zei

Wat een leuke en originele kaart. Heb je heel tof gedaan, dank je wel!