dinsdag 18 juni 2013

Liftchallenge 43: Iets anders

Deze keer was de Liftchallenge: Iets anders, dat wordt vertaald naar een kleuren combo, zo leuk om te doen weer. Ik heb er een stoere mannenkaart van gemaakt.
 
 
Het cardstock is van Bazzill en DP is een paperpad van Echo Park: All About A Boy. Er zitten precies de juiste kleur papiertjes in als de kleurencombo aangeeft, alleen vind ik het op de foto niet zo goed overkomen. De tandwieltjes zijn dies van Docrafts die ik met een schroef brad van MM heb vastgezet. Tekst is geprint en uit gestanst met Nestabilities.
 
 
 
De kleurencombo van challenge 43.
 
 
 

9 opmerkingen:

Marjan zei

ik zie wel wat je bedoelt met dezelfde tinten als de kleuren van de challenge. Op een foto kan het wel eens vertekenen inderdaad. Mooie kaart, José! Erg leuke indeling ook. Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge.

Margreet zei

Idd een leuke, stoere mannenkaart!

Aya zei

Wat een prachtige kaart, lekker vrolijke kleuren.
Bedankt voor het meedoen met Miekelotte is Challenging You.
Lieve groetjes Aya

Tineke van der Linden zei

Een mooie mannenkaart. Lekker stoer met de tandwieltjes.
Groetjes Tineke

Tineke zei

Wauw ik vind hem weer gaaf José.

Liefs Tineke

Cornelie zei

Jammer dat een foto de kleuren anders laat overkomen he? Ik had het laatst met een armband. Zo anders!
Je kaart is tof! Mooie stoere uitwerking. Dank je wel!

Monie zei

Dat heb je goed gedaan met dezelfde kleurtjes José . Ik zie de overeenkomst wel hoor. En dan heb je er nog een mannenkaart van gemaakt, knap!! Fijne dag en groetjes van Monie

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jose.

Liefs Riet.

Nadine zei

Gaaf kaartje, inderdaad lekker stoer, helemaal geslaagd voor deze challenge. bedankt voor het meedoen!