vrijdag 15 april 2011

Vrolijk Pasen

Ik heb de wedstrijdsketch van de Crazy Meiden van april gebruikt om deze Paaskaart te maken.

Het cardstock is van Bazzill en DP van Imaginisce: For Peep's Sake. Stempel is van Hänglar & Stängler, ingekleurd met Derwent potloden. Tekst is geprint en uitgestanst met een Nestabilitie.

Bloemetje is geponst en voor zien van een parel gemaakt met de perlenpen. Lint heb ik ooit op een beurs gekocht en de bloemen zijn gemaakt met de EK Retropons, medium en small. Takjes zijn gemaakt een MS pons, blaadjes met een McGill pons.


Ze doet mee aan de volgende challenges:






17 opmerkingen:

jojoscraps zei

Hi Jose, This is a sweet card. The colors are so soft and I really like your flowers. Just a perfect Easter card. Thanks for sharing with us at Stamps R Us!
Jo xx

Unknown zei

Wat een hippe chick José, echt heel erg leuk!

Sylvia zei

HOi José,

Wat een prachtige paaskaart, supers om te zien. Heerlijke kleurtjes en wat heb je het kipje toch geweldig ingekleurd! Prachtige tekst, bloemetjes en een kantje ;) versieren de kaart tot een mooi cadeautje!

Hugs
Syllie

Tineke zei

Wat een supergaaf kaartje José, lekkere vrolijke kleurtjes heb je gebruikt.

Groetjes Tineke

Marjanne zei

hé wat een leuke kip....hartstikke leuke kaart.

Hannie Stoel zei

Prachtige kaart José,
wat een vreselijk leuk stempelafdrukje,

groetjes, Hannie

Marja Sch zei

Hij is echt zo leuk geworden Jose. Wat heb je dat kippetje mooi ingekleurd. Lief oaoier en zulke leuke bloemetjes. Gr Marja

greet zei

Wat een supermooie paaskaart. Heel mooi papier in deze zachte kleuren en wat een superleuke kip.
Fijn weekend.

Groetjes Greet

Riet zei

Prachtige kaart Jose,leuk afdrukje,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Loes Oorschot zei

Wat een superleuke paaskaart met een prachtig ingekleurde kip en een schitterende bloementoef!

Groetjes, Loes

Monie zei

Leuke kaart , en wat een snoezig kipje is dit José!

Christa zei

Errug leuk en wat een schattig kippetje!

Groetjes van Christa

Monique zei

Hallo Jose, Ik zie helaats geen e-mail van je Ik heb een paar vraagjes dat komt door mij moeder. Ze las je blog en wilde graag een reactie schrijven naar je maar om je geen
e-mail bekent heb en zij geen gmail heeft. Hoop ik dat ik via jou het e-mail adres kan krijgen naar mij Gmail zo dat ik jullie in contact kan laten komen met elkaar
Zij personelijk naar je kan reageren. Het sprak haar zo aan om personelijke redenen over scheepvaart en hoe je met je hobby omgaat
Je hebt geweldige mooie creaties gemaakt mijn complimenten

Gr Monique

anita01 zei

Wat een lief tokkeltje heb je daar, met je mooie tekst een compleet paas gevoel, zalig hoor.

Ook zo mooi van kleur....heb genoten Jose.

Warme paas-ei groetjes,
Aniet.

Unknown zei

Wauw wat een lieve vrolijke kaart José echt leuk zo met deze schattige kip Prachtig.

lieve groetjes Suze

Mummylade zei

This is such a wonderful creation. Thank you so much for participating in the SFTW Easter challenge with it!

Tracy zei

Fab Entry, thanks for joining Die Cut Dreams challenge, Good luck.
Happy crafting
Tracy x