maandag 27 december 2010

Kaart voor Marlous

Voor de opening van de nieuwe winkel van Marlous: http://www.doeading.blogspot.com/ heb ik deze kaart gemaakt. Helaas kon ik hem zelf niet brengen, dus heeft de post 'm hopelijk bezorgd.


Het rose cardstock is van CoreColor en het groene van Bazzill. DP is een PaperPad van Kaisercraft: English Rose Collection. Tekst is gemaakt met een QuicKutz alfabet: Sunshine. Takjes zijn gemaakt met een Martha Steward pons, blaadjes met Nellie Snellen pons en de lange blaadjes met een Crealies die. De witte bloemen zijn van Prima en de randen heb ik met rose inkt beinkt.

De stempelafdruk is van Hängler & Stängler en heb ik ingekleurd met Derwent potloden. Ze hangt een aan paar oogjes in een, met Nestabilities uitgestanste ovaal, vastgebonden met een strikje. Alles wat ik voor deze kaart gebruikt heb, behalve de stempelafdruk, komen uit de winkel van Marlous. Ik hoop dat ik snel een keer een persoonlijk bezoekje kan brengen en wens Marlous en medewerkers heel veel succes in de nieuwe winkel

10 opmerkingen:

Tineke van der Linden zei

Een heel mooi kaartje heb je voor Marlous en de andere meiden gemaakt José! Leuk gedaan om het meisje zo te laten hangen.
Ik hoop dat je snel de winkel in het echie kan zien. Het is er zo mooi, groot en overzichtlijk...
Groetjes, Tineke

Janny zei

suupermooi Jose!! daar zal Marlous blij mee zijn.
Heb je mmijn afdrukjes nog binnen gekregen? Had deze vraag bij de Crazy meiden gesteld maar dat heb je nog niet gezien volgens mij

debby4000 zei

Oh this is gorgeous Jose.
luv
Debby

Margreet zei

wat een geweldig kaartje heb je voor Marlous gemaakt, José....erg toepasselijk stempeltje!
xxx Margreet

jacinta's hobbyhoekje zei

goh wat een mooi kaartje weer zeg
ik weer zeker dat marlous er blij mee is

liefs jacinta

Marjanne zei

wat apart!!! enig, daar is ze vast heel blij mee. Heb je mijn kaartje al gekregen, doet er wel lang over...

Marja Sch zei

Wat een mooie kaart José. Geweldig dat papier van de clubdag leuk dat je het hier ook hebt gebruikt en je nieuwe blaadjes stans. Eeen heel toepasselijk afdrukje en mooi ingekleurd hoor. Groetjes Marja

Riet zei

Schitterende kaart Jose,zo leuke stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier en details.

Liefs Riet.

anita01 zei

Och tis te mooi geworden Jose, echt geweldig...Nou Marlous heeft hier wel een mooi plekje voor hoor,....ruimte zat hi,hi,..En ben je eens in de buurt van Spijkenisse, een aanrader om langs de mooiste hobbywinkel te gaan van Nederland, ja toch!

Warme groetjes,
Anita xxx

Unknown zei

Prachtige kaart José, mooie frisse kleuren Prachtig.

Groetjes Suze