woensdag 29 december 2010

Kaart met inhoud

Onze jongste zoon vroeg voor kerst een kadobon van een wintersportzaak. Het was een saaie bon in een gewone witte envelop, dus heb ik 'm maar in een opgeleukt jasje gestoken. De LO van de voorkant is voor de december/januari wedstrijd van de Crazy Meiden club en kan meteen meedoen aan de nieuwe challenge nr#17 van Alles met en over kleuren met Derwents: alles mag.


Het cardstock is van Bazzill en DP is een blokje van BoBunny: Midnight Frost Collection, wat ik beiden bij Marlous op de clubdag van de CM heb gekocht. De ijspegelrand heb ik met een Martha Stewart pons gemaakt en de wantjes met een QuicKutz die. De wantjes heb ik met een stukje scrappersflos aan een sneeuwvlokbrad vastgezet, en rechtsboven zitten drie plakparels.




De stempel is van Magnolia en ingekleurd met Derwent potloden. Om de afdruk heb ik met grijze Copicmarker een schaduw gemaakt en daarna de rest van het afdrukje met blauwe chalk gekleurd. De hoekjes zijn kant en klare embellishments, die ik ergens gekregen heb.



Ook de binnenkant heb ik in winterse sferen aangekleed. De achtergrond stempel heb ik bij Marga op de clubdag van CM gekocht, maar er staat niet echt een merk op. Het mannetje op de slee is van Magnolia en is ook weer ingekleurd met m'n Derwents.



De blauwe achtergrondlucht heb ik met chalk ingevuld en de sneeuwvlokjes zijn met de parelpen gemaakt. De sneeuw op de bomen, het huisje en de grond is uit een potje: Aleene's Glitter Snow. Op de slee zitten drie Strass hartjes.



De schulpranden zijn gemaakt met een Fiskars randpons en de cirkel is een Nestabilitie, waar op ik het Ice Christal van Cuttlebug heb geplakt en vastgezet met een zilveren sterbrad. De bon kon hier zo tussen worden geschoven.

11 opmerkingen:

Marjanne zei

ja zo is het mooi! Anders is het zo saai zo'n kadobon!! Het ziet er echt fantasisch leuk uit.

Tineke van der Linden zei

Wat heb je een schitterende verpakking gemaakt voor de cadeaubon! Je zoon zal er vast ebn zeker blij mee zijn geweest.
Groetjes, Tineke

anita01 zei

Heej Joseee, wat een mooi's heb je weer weten te maken, geniet op je blog hoor, heerlijk...en brrr koud he hi,hi,...Nou ik kom hoor, op jullie schip een workshoppie geven aan je, gein he hi,hi,...je zal wel niet in de buurt zijn....Ook de wens voor jou, een heerlijk 2011 en geniet van elke dag dubbel, doe ik ook...geweldig toch!!

Warme groetjes,
Anita xxx

Nicole zei

Een mooiere jas kan een kadobon zich niet wensen! Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge

Unknown zei

Wat mooi José zo is het gelijk een veel persoonlijker kado geworden.
Prachtig.

Groetjes Suze

Loes Oorschot zei

Wat een prachtige cadeaubon is het zo geworden! Met een echt winters sfeertje... Mooi papier en heel leuk versierd.
Fijne jaarwisseling en een gezond 2011,
Loes

Karin zei

wauw hoe compleet wil je je cadeaubon hebben! Super mooi Jose

Groetjes karin

Lia zei

Wat een superleuke kadobonverpakking.
Die wantjes zijn echt heel erg lief!

groetjes Lia

Margreet zei

Jemig José, wat een geweldige bon heb je er van gemaakt...prachtige details!....ik wens je een fijne jaarwisseling en een heel goed en creatief 2011!
xxx Margreet

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jose,leuke stempels,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Fijne jaarwisseling en een gezond 2011.
Liefs Riet.

Dina zei

Hijn is hartstikke mooi geworden, nog een gelukkig nieuwjaar gewenst
bedankt voor het meedoen bij derwent