woensdag 22 december 2010

De laatste kerstkaarten van dit jaar.

De laatste drie kerstkaarten van dit jaar zet ik er maar in een keer op.


Weer eens een kerstkaart zonder stempelafdruk. Cardstock is van CoreColor en DP van Making Memories, ik weet alleen niet meer welke lijn, want dat had ik er al afgeknipt. Het creme kleurige cardstock heb ik met Cuttlebug embossing die: Holly with Berries geëmbost. De tekst is geprint en de Poinsettia is een Bosskut die.


Het Cardstock van deze kaart is van Papicolor en DP is van Making Memories. De rand is uitgestanst met een Fiskars randpons, waar ik een goudkoortje om geknoopt heb. Het hert heb ik van een oude kerstkaart van vorig jaar gehaald en hergebruikt.


Deze kaart is een oude LO van Tiets haar club, maar vind ik altijd wel leuk om te maken, het designer papier is ook van vier jaar terug: Chloe's Closet van Imaginationproject en ik heb er alleen nog wat snippers van. Het cardstock is van Bazzill en de stempel is Snowball snowman van Whipper Snapper, ingekleurd met Derwent potloden.


De wantjes zijn een QuicKutz die, net als het de letters van alfabet Katie, de sneeuwvlok is een pons, en het label heb ik met de Cricut uitgesneden

8 opmerkingen:

miranda zei

wat een geweldige kaarten weer jose

Margreet zei

wat een geweldige productie, José....ze zijn allemaal even leuk!
xxx Margreet

Marjanne zei

Goh wat zijn ze weer mooi José!!

*Ellen* zei

prachtige kaartjes heb je nog vlug gemaakt

Tineke van der Linden zei

Wat zijn de laatste 3 kerstkaartjes schitterend José! En zo zie je maar dat je niks weg moet gooien. Leuk gedaan met het hert.
Groetjes, Tineke

Loes Oorschot zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt! Leuk om delen van oude kerstkaarten en restjes papier te gebruiken.

Groetjes, Loes

anita01 zei

Och geweldig mooi allemaal Jose, genieten he...van onze hobby met deze dagen. Ook ik wens je sfeervolle kerstdagen en een spetterend nieuwjaar. Succes richting Frankrijk....tis me wel winter hoor....kan je erdoor heen?

Warme groetjes,
Anita. xxx

Marja Sch zei

Wat een mooie kaarten heb je nog gemaakt Jose. Die met dat hert is echt gaaf. Geniet van de witte kerst met je familie en vrienden. Groetjes Marja