woensdag 8 december 2010

Carolling Tilda


Het cardstock is van Bazzill en DP van Making Memories: Music Notes Mistletoe. De boompjes zijn gemaakt met een Createble die van Marianne Design, waar ik glitter snow op heb gedept. Sterretjes en label zijn met de Cricut gemaakt, tekst is geprint. De randen van het papier heb ik beinkt met Shabby Shutters distress ink. Het groene lintje heb ik bij Marlous gekocht.




Carolling Tilda is van Magnolia en ingekleurd met Derwent potloden, haar vleugels zijn bestrooid met glitterpoeder en voor de randen van haar jas en muts heb ik Stickles gold gebruikt.

15 opmerkingen:

Marja Sch zei

Oh hij is echt super mooi geworden.Heel leuk die bomen met die muziek achtergrond. Tot gauw groetjes Marja

*Ellen* zei

wat een prachtig kaartje in deze kleurtjes

debby4000 zei

Adorable, cute card Jose.
luv
Debby

Margreet zei

gaaf kaartje José...wat leuk dat muziekpapier met die uit volle borst zingende Tilda...
xxx Margreet

Marjanne zei

O wat istie mooi!! heel sfeervol! Ze staat echt in de sneeuw!

jacinta's hobbyhoekje zei

wat mooi is die geworden zeg
leuk die sneeuw overal

liefs jacinta

Riet zei

Schitterende kaart Jose,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier gebruikt.

Liefs Riet.

anita01 zei

Dacht al wie zingt hier toch het *hoogste* lied...Heerlijke kaart met de juiste ingredienten voor een mooie kerst hoor Jose.

Warme groetjes en tot zaterdag...toch?
Anita

Loes Oorschot zei

Wat een bijzonder mooie kerstkaart! Prachtig van kleur en heel leuk ingedeeld.

Groetjes, Loes

Dena zei

Wonderful card! I love that music sheet stamp!
Thanks for joining the Just Magnolia Challenge this week!
Hugs, Dena

angelicaatje zei

Prachtig geworden José !

Angela zei

Prachtig kaartje!!
xxAngela

Tineke van der Linden zei

Wat heb je een schitterende kerstkaart gemaakt José!
Groetjes, Tineke

Marjanne zei

Hoi José, Bedankt voor je mooie kaartje, ik wil je er graag een terug sturen, kan dat naar het adres dat achterop de enveloppe staat? Groetjes Marjanne.

Sylvia zei

Hoi José!

Wat een prachtige kaart! Klinkt als muziek in mijn oren ;) whahah.
Ja jammer zeg, ik zat de terug weg nog in de auto....... ik heb José eigenlijk helemaal niet veel gesproken, onwijs van te balen :(. Ben ook nergens aan toe gekomen op de clubdag, maar was ook wel wat moe. Maar ;)als je in de buurt komt geef maar een belletje :) altijd gezellie!

En mijn werk ligt nu heel dicht bij de haven in deventer ;) ja ja. Cool he. Kan ik zo een bakkie doen als jullie in de haven liggen. :)Kijk een voordeel van deze baan ;) whahah.

Hugs
Syl