woensdag 26 mei 2010

Te laat!

Omdat we zo lang onderweg waren en ik nergens aan de wal kon om de kaart te posten, wist ik al dat ze te laat aan zou komen, dus heb ik er dat maar meteen op gezet.

Cardstock is: Peapod van Core Color. DP is Flower Patch van Making Memories. Van de stempelafdruk weet ik helaas het merk niet meer, het is een digitale freebee. Ik heb haar uitgestanst met een Nestabilitie. De bloemen zijn gemaakt met EK pons retro en de blaadjes met m'n nieuwe Floral punch set Jumbo leaf 1 van Nellie Snellen. Het labeltje is van Cuttlebug en de tekst geprint. Het vlindertje is geponst met Picture Punch.

7 opmerkingen:

Margreet zei

je kaartje is in elk geval wel erg mooi geworden, José.....en bij een schildpad afbeelding past te laat komen toch een beetje?
Groetjes, Margreet

Marjanne zei

ach beter laat dan nooit he, en dit is een hele leuke kaart!!

Tineke van der Linden zei

Het is een prachtig kaartje José. En ach, beter te laat dan helemaal niet..
Groetjes, Tineke

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jose,leuke stempel,mooi papier.

Liefs Riet.

Unknown zei

Oohh wat een leuke kaart José, heel vrolijk prachtig papier geweldig.

groetjes Suze

debby4000 zei

Adorable sweet card Jose.
luv
Debby

jacinta's hobbyhoekje zei

ach beter te laat dan nooit zeggen ze toch
wat een prachtig kaartje is dat geworden zeg

liefs jacinta