maandag 25 januari 2010

Het leven begint bij 40

Jacinta was zondag jarig en ik had deze kaart voor haar gemaakt. De sketch was van de scrap on line van vorige week zondag bij de Crazy Meiden en het is m'n wedstrijdkaart van de maand januari bij de Scrapmutsen, waarvan de kleuren rose en bruin moesten zijn. Ik heb 'm er niet eerder opgezet, omdat het anders geen verrassing voor Jacinta meer zou zijn, want ze is een zeer trouw bezoekster van mijn blog!


Het cardstock is van Bazzill en DP van Pebblesinc: Sweetheart line. Stempel is van Magnolia, tekststempel van Penny Black. Bloemen zijn gemaakt met een Spelbinders die en de Big Shot. Verder wat brads, lint en een charm.
Ik hoorde gisterenavond dat ik de candy gewonnen heb, met deze kaart, bedankt hoor, ben wel erg nieuwsgierig wat het is!

11 opmerkingen:

Unknown zei

Prachtige kaart José, lief deze kleur combinatie.

Groetjes Suze

*Ellen* zei

wat een schattig kaartje prachtig in die kleurtjes, en gefeliciteerd met je designerschap

Loes Oorschot zei

Prachtige kaart José!! Ik ben benieuwd welke kaart wint...

Groetjes, Loes

jacinta's hobbyhoekje zei

ja mooie kaart he ik ben er zeeeeeeeer blij mee hij staat te pronken op de kast

liefs jacinta

Marjanne zei

Dit is een hele mooie kaart! Ik kan me voorstellen dat ze er blij mee is! Ik zet mijn kaart voor Jacinta er vanavond op!

Margreet zei

prachtig kaartje José....geen wonder dat jij gevraagd bent als gastdesigner......leuk hoor!

groetjes, Margreet

Marja Sch zei

Wat een mooie kaart José. Leuk dat je de nestabilitie bloemen hebt gebruikt. Groetjes Marja

Riet zei

Wat een prachtige kaart Jose,leuk die stempel.
Mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

debby4000 zei

gorgeous Tilda card, wonderful colour combo.
luv
Debby

jannie zei

mooie kaart zeg echt mooi kleuren en leuk gedaan met het lint . En leuk dat je volger bij mij geworden bem jannie

Faye zei

I love it, it is so pretty! x