vrijdag 1 januari 2010

Het begin is er weer

Het eerste kaartje van het nieuwe jaar, gemaakt voor de Doe@kit wedstrijd bij de Crazy Meiden. Wat een geweldige sfeervolle kit weer afgelopen maand, het is prachtig dubbelzijdig papier met parelmoerglans en winterthema, in "coole" blauwtinten.

Cardstock is van Bazzill, DP Winter Blues. Stempel is Snowy van Penny Black. De leuke winter embellies zaten ook in de kit. De tekst heb ik gemaakt met 'n GooseBumpz embossing die uit de Holiday theme kit-02 van QuicKutz, die hier al jaren in een kast lag te verstoffen! Wie wat bewaard heeft wat.

De rand van de muts en de pompoen heb ik met glitterpoeder en onderaan met sneeuwpasta bewerkt.


6 opmerkingen:

Margreet zei

Je hebt een prachtige kaart met de kit gemaakt, José......ik moet er nog aan gaan beginnen...
groetjes, Margreet

Riet zei

Ohhh Jose,wat een schitterend kaartje,leuk die stempel,en wat een prachtig papier, ik heb het zelf ook,ben er echt weg van,de kleuren zijn zo mooi.

Ik wens jou en je gezin een gezond 2010 toe.
Liefs Riet.

Marja Sch zei

Oh wat is dit een lekker winterskaart. Heel mooi hoor José gave stempel en die embossing is super leuk zo. Groetjes Marja

daantje zei

het is een prachtig kaartje geworden zeg en nog een gelukkig nieuwjaar.
groetjes
daantje

Sylvia zei

Super begin Jose :D helemaal TOP!!!! En voor jou en gerard ook een super goed nieuw jaar toegewenst!!!

Veel liefs
Syllie

akkina van steen zei

o Jose
wat een leuke kaart zeg ik wens jullie een behouden en een gezond 2010
liefs Akkina