woensdag 9 december 2009

Sketchy Colors #2

En nog maar een kerstkaart, gemaakt volgens de sketch van Sketchy Colors #2.


Cardstock in wit en blauw is van Bazzill en DP van Polar Expressions van Imaginisce. Stempelafdruk is van Stampavie; penguin and tree en ik heb 'm ingekleurd met m'n Derwent's. De sneeuwsterren heb ik met de Cricut in verschillende maten uitgesneden en op elkaar geplakt met als hart een Strass-steentje in stervorm.


Alle schitterende delen heb ik ingevuld met Stickles Star Dust.
Dit is de sketch van Sketchy Colors.



11 opmerkingen:

Marja Sch zei

Wat een schattig afdrukje en zo leuk ingekleurd, die stickles doen het geweldig zo. Heel mooi met die blauw tinten. Ik ga je wel missen hoor zaterdag.Die hieronder is ook heel mooi.Groetjes Marja

Lia zei

Jeetje, ook al zo'n leuke kaart......

jacinta's hobbyhoekje zei

wat een geweldig mooie kaart is dat geworden zeg
hou wel van blauwe kerstkaarten

gr jacinta

TesaB zei

This is too cute!!! Love that little penguin, and great touch with all the glitter!

Marjanne zei

Weer zo'n mooie en je sneeuwsterren zijn ook zo mooi!

daantje zei

wat een mooi kaartje weer zeg en wat is blauw toch mooi he voor kerst. en wat een schattig stempeltje.
groetjes
daantje

Loes Oorschot zei

Schitterende kaart José! Mooie zachte kleuren en het afdrukje is zo schattig!

Groetjes, Loes

Janny zei

oooh wat een leuk kaartje Jose...heel leuk stempeltje!

Riet zei

Wat een schitterend kaartje weer Jose, prachtige stempel,mooie kleuren.
En wat een mooi papier.

Liefs Riet.

Margreet zei

schitterend kaartje José....ik heb op clubs ook al eens zo'n sketch gemaakt....je schreef dat je onder mijn Magnoliakaart een berichtje had achtergelaten....maar dat is dan niet aangekomen...begrijp ik uit Marja's reactie dat je zaterdag niet kunt komen???
groetjes, Margreet

Lena Katrine zei

Beautiful card!
Thanks for joining us at Sketchy Colors this week - good luck!