dinsdag 4 augustus 2009

Drukke week

Deze week waren we weer even een paar dagen in Nederland. We hebben het weekend in de haven van Weurt gelegen, dus konden we de familiebanden weer aanhalen. Maandagavond hebben we in Rotterdam gelost en ondertussen zijn we weer opweg naar Duitsland. Ik heb de laatste tijd maar twee kaarten gemaakt, had het te druk met andere dingen.


Deze kaart heb ik gemaakt voor onze jongste zoon, die maandag aan z'n nieuwe baan is begonnen. Ik heb 3 kleuren cardstock gebruikt en scrappapier van Chatterbox: Sky Courtyard Paisley. De foto is uit eigen archief en de tas en stropdas zaten op een clip mini card van Funnies.





Deze kaart is gemaakt met papier van Sandylion: Graduation caps. De stempel is Gradfella vam Stamping Bella en tekststempel is van Penny Black. Rood lint en plakkraaltjes maken de kaart af. Ik heb de kaart gemaakt naar onderstaande sketch.



De sketch is van OCC van vorige week.

3 opmerkingen:

Riet zei

Wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt Jose,leuk zeg die voor je zoon.
en de tweede is ook geweldig.

Liefs Riet.

Marja Sch zei

mooie kaarten heb je weergemaakt Jose. We zijn weer veilig thuis. Ik vind vliegen toch altijd spannend. Tot gauw. Kiefs Marja

Sylvia zei

Hoi Jose,

O wat een goed nieuws dat hij een nieuwe baan heeft!
En de kaarten zijn erg leuk zeg!!!! Dat tasje is echt een geweldig idee Jose :D, heeft een super leuk effect op de kaart!!!!!

Groetjes
Syl