maandag 29 juni 2009

Koeienkaart

Volgende week is m'n oudste zoon jarig en omdat hij een groot fan van koeien is kon ik niet anders dan een koeienkaart maken.

Buiten de blauwe en zwarte cardstock heb ik Cow van Making Memories en het blauwe papier met de koeien van Creative Imaginations gebruikt. Het stempelafdrukje heb ik van Marja gekregen en is van High Hopes. Ik heb het ingekleurd met m'n Derwent colorsoft potloden. Ik heb de kaart afgemaakt met lint, knoopjes en een embellishment.

Ik heb deze sketch gebruikt van Card Positioning Systems: CPS 120 van twee weken geleden.

4 opmerkingen:

Marja Sch zei

Ohhh José wat is dit leuk. Echt een leuke combinatie zo met die koeien. dat koeienlintje maakt het helemaal af. Groetjes Marja

Sylvia zei

Hoi Jose,

Wat een loei gave kaart :D! ik vind hem geweldig!!!! De details, lintje het papier ;) supers.

Groetjes
Syl

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Jose,leuk die koeien,leuke kleuren combinatie.

Liefs Riet.

Cora zei

super kaartje jose en die koeien zo gaaf
ben benieuwd naar je volgende kaartje